which one should I watch out of these:
Asså ord kan inte beskriva hur bra Jumong och The kingdom of the winds är, helt seriöst. Jumong har 81 avsnittar men det kommer kännas väldigt tomt när du är klar med den för den är så jävla bra bara, det var en fantastisk resa. The kingdom of the winds är fortsättningen till Jumong, den är också SKIT BRA!! Först kolla på Jumong och sedan TKOTW. Men ärligt talat, så finns det inte så mycet kärlek och sådana saker i dom men vem behöver kärlek? bägge draman är gjord med passion och hjärta.

EDIT: Fattar inte hur Baek Dong Soo har 2 röster redan, den är ingenting jämfört med Jumong och TKOTW! :D
Jag trodde att Jumong och The Kingdom Of The Winds var fristående? I så fall, vilken är bäst då tycker du? Eller är det bättre att se dom i ordning som du sa? :)

Jag behöver inte kärlek om serien är riktigt bra och välgjord i övrigt, men gillar när det i alla fall finns lite sidorelationer, även om dom inte har så stor betydelse för the plot. Liksom karaktärer och relationer som du känner för, även fast dm bara dyker upp lite snabbt var tionde avsnitt. Vet inte, men det gör serien lite bättre enligt mig. Hur är Jumong med det? Dock vet jag att serierna ska vara sjukt välgjorda, bra och spännande, så har inte så stor betydelse ändå, haha! :)
Haha nepp dom är inte fristående. Det är nästan omöjligt för mig att säga vilken är bäst men jag säger ändå att Jumong är LITE bättre, men dom är på samma nivå (10/10). Det spelar egentligen ingen roll vilken du kollar på först men kollar du på Jumong först så kommer du aldrig att bli förvirrad sen när du kollar på The Kingdom Of The Winds.

SPOILER!!:
Det finns faktiskt en sådan mellan Bo-Young och Oh-Tae. Oh-Tae har gillat Bu Young sedan länge men Bo-Young har känslor för Jumong som har känslor för Seo So No, och sedan lämnar Bo-Young landet och man blir så ledsen för Oh-Taes skull. :( Den där var väldigt bra gjord!
OPSSSS, inte Oh-Tae utan Oh Yi är det :)